$type=slider$c=9$sn=0$l=1$c=6$m=0$show=home

[NIEUWS & EVENTS]_$type=three$h=200$c=3$au=0$cm=0$show=home

$show=/p/teambuilding.html$type=grid$c=4$m=0$sn=0$rm=0

$show=/p/muzikale-acts.html$type=grid$m=0$l=0$sn=0$rm=1$c=9$p=1

$show=/p/seizoensgebonden.html$type=grid$m=0$l=0$sn=0$rm=1$c=9$p=1

$show=/p/nieuws.html$type=three$au=0$h=220$sn=1$cm=0$rm=1$c=15$p=1

$show=/p/jos-en-jos.html$type=grid$c=4$m=0$sn=0$rm=0

Tips voor een onvergetelijk personeelsfeest


Een personeelsfeest is een jaarlijks evenement waarbij de werknemers en de zaakvoerders van een bedrijf samen klinken, bijvoorbeeld op het nieuwe jaar. Het grootste voordeel van een personeelsfeest is dat de werknemers elkaar beter leren kennen, dat ze in een ongedwongen sfeer met elkaar kunnen praten en dat de partner en eventueel ook de kinderen kunnen kennismaken met het bedrijf. Voor velen lijkt een personeelsfeest overbodige luxe, maar dat is het niet. Het geeft de werknemers niet alleen de kans om een betere band op te bouwen met elkaar, ook het bedrijf heeft er baat bij.

Met een personeelsfeest motiveer je het personeel 

Een bedrijfsfeest creëert goodwill onder het personeel. Hiermee kan je als bedrijf laten zien dat je je werknemers waardeert. Met een personeelsfeest bedank je hen voor alle inzet. Mensen halen hun motivatie voor hun werk grotendeels uit de waardering die ze voor hun werk krijgen. Ze willen zich gezien voelen. Een personeelsfeest leent zich hier uitstekend voor en is de ultieme gelegenheid de personeelsleden eens goed in de spotlights te zetten. Na een personeelsfeest zijn de werknemers des te meer gemotiveerd om op maandag de draad weer op te pikken. 

Contact met andere werknemers

Vaak beperkt het contact met werknemers van andere afdelingen zich een toevallige ontmoeting in de gang. Kantoormedewerkers richten zich vooral op de collega’s die zich op de eigen afdeling bevinden. Logisch ook, hier breng je natuurlijk de meeste tijd mee door. Op een personeelsfeest kan het goed zijn om het personeel van verschillende afdelingen met elkaar in contact te laten komen. Hoe beter de medewerkers van de verschillende afdelingen elkaar kennen, hoe makkelijk ze naar elkaar toe zullen stappen mocht dat nodig zijn, en hoe meer ze samen zullen gaan werken. Hier wordt de organisatie dus niet alleen socialer van, maar ook nog eens een stuk efficiënter. Als je veel mensen in je werkomgeving kent, voel je je er meer op je gemak, wat ten goede komt aan de werksfeer. Velen onderzoeken wijzen uit dat hoe fijner men zich voelt op het werk, hoe beter er gewerkt wordt.

Teambuilding

Een bedrijfsfeest is dé uitgelezen kans om het team te versterken en te verbinden. Door uit de normale routine te zijn is het makkelijk hardnekkige patronen te doorbreken. Houd in de programmering van je personeelsfeest rekening met genoeg ruimte voor activiteiten waar gewerkt kan worden aan teambuilding. Goed doordachte opdrachten met ruimte voor de verschillende type mensen die er binnen het bedrijf aanwezig zijn zorgt ervoor dat alle neuzen weer dezelfde richting op gaan staan.

Leer je collega’s kennen

Misschien is het volgende wel herkenbaar: je werkt al jaren met en naast diverse collega’s waarvan je amper weet of ze getrouwd zijn en waar ze wonen. Maar echt kennen doe je ze niet. Een fijne werksfeer zit hem vaak in kleine dingen. Waaronder na het weekend even interesse in elkaar kunnen tonen, elkaar kunnen steunen als iemand een moeilijkere tijd doormaakt of elkaar om hulp durven vragen als je iets lastig vindt. Daarom is het zo belangrijk oprecht contact tussen de werknemers te stimuleren. Dit kan ook een kennismaking met de directie en het bestuur inhouden. Voor wie werk ik eigenlijk? Het kan heel waardevol zijn en motiverend werken als de band tussen werknemer en organisatie op deze manier versterkt wordt.

Plezier 

Last but not least. Laten we vooral het plezier niet vergeten. Voor elke werknemer is het belangrijk af en toe het hoofd even goed leeg te maken en eens lekker plezier te hebben. Iedereen is even weg van zijn of haar bureau en bezig met ontspannen. Niet alleen is dit fijn en gezellig, maar vaak ook hard nodig. Door de ontspanning en dit plezier te delen met collega’s creëer je ook nog eens mooie positieve herinneringen voor op de werkvloer waar de medewerkers weer een tijd op kunnen teren.

Wat wil je bereiken? 

Denk voordat je een personeelsfeest organiseert goed na over wat je wilt bereiken. Aan de hand van die doelen kan je het feest organiseren. Wil je je werknemers laten ontspannen? Dan is de opzet van het personeelsfeest heel anders dan als je het vooral belangrijk vindt om je team te verbinden. Je kan met je programmering je feestdoel ondersteunen.

De meeste personeelsleden hebben in hun carrière al aardig wat bedrijfsfeesten mee gemaakt. Het is daarom goed om origineel uit de hoek te komen. De standaard teambuildingsactiviteiten en toespraken zijn bekend en vaak ook weinig verrassend. Kies daarom voor een activiteit die aansluit bij de werknemers, bij hun interesses en bij de doelstellingen van het bedrijf en de bedrijfscultuur. A

Als je dit lastig vindt kan Lunaworx je hierin ontlasten door een te gek bedrijfsfeest op maat te maken. Wij zijn er in gespecialiseerd om feestconcepten te verzinnen die voor iedereen binnen het bedrijf geschikt zijn, en die de doelstellingen behalen zonder dat daar te nadrukkelijk het accent op hoeft te liggen.

Hoeveel kost een personeelsfeest? 

Let's talk about money! Ondertussen ben je waarschijnlijk al aan het denken aan de organisatie van het personeelsfeest, en daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan vast. Maar maak je geen zorgen, een personeelsfeest is niet zo duur als je zou denken. Het scheelt al ontzettend in de kosten als jouw bedrijfsfeest binnen de Werkkostenregeling (WKR) valt. Je feest voldoet daar aan als het op het bedrijfsterrein wordt gehouden.

Als je ervoor zorgt dat je niet zomaar klakkeloos een sfeerloos feestje plant, maar een tof feest gericht op doelen die voor de organisatie en werknemers belangrijk zijn, zal dat uiteindelijk geld op leveren. Hoeveel dit precies voor jouw bedrijf zal zijn, is lastig te berekenen. Feit is wel dat goed op elkaar ingespeelde werknemers, die zich gewaardeerd voelen en het fijn hebben met hun collega’s en in hun werkomgeving, veel beter en efficiënter zullen werken. Meer efficiëntie is meer omzet. Aan de slag dus!

Een personeelsfeest in thema 

Maak er een themafeest van, kleed de zaal in, laat de gasten in thema komen en voorzie entertainment, catering en decoratie in thema! De medewerkers zullen er nog lang over praten! Je kunt een personeelsfeest organiseren in thema casino, hotel, boeken, enzoverder. Voor een unieke ervaring en des te meer plezier!

Animatie personeelsfeest

Verras jouw personeel tijdens het volgend personeelsfeest met een avondvullend programma door PRO-FUN Entertainment Services. Zo kan uw personeel eerst stijlvol ontvangen worden door Bien & Venue, onze ontvangstlakeien, of worden plots 20 nummerplaten dringend verzocht hun auto te verplaatsen wegens vallende bomen door Snor & Mans, onze politieagenten. Onze ceremoniemeesters, Jos & Jos, weten als geen ander op een hilarische wijze, met de nodige voorkennis, eventueel enkele collega's in een 'goed' daglicht te zetten.

Jij zorgt voor het feest, PRO-FUN zorgt voor de artiesten, animatie en typetjes. Je kunt het zo gek niet bedenken! 

Carte Blanche

3 uur animatie met verschillende typetjes
Carte Blanche is een 3 uur durende animatie van de bovenste plank. Gedurende deze tijd komen voor u verschillende typetjes op bezoek waarvan u nog niet wist dat ze bestonden, de ene nog zotter en onnozeler dan de andere.

De 3 uur worden door ons ingevuld, afhankelijk van het soort personeelsfeest en de doelstelling.

Walking light tables 



Wat wilt een mens nog meer? De hapjes en drankjes worden tot bij de gasten gebracht en dit op een wel heel speciale en ludieke manier: een wandelende tafel. Een lakei staat midden in de tafel die gedekt wordt door het keukenpersoneel. Als deze tafel volledig gedekt is, zal hij zich tussen de aanwezige gasten begeven. Denk er wel aan dat de tafel ook kan spreken en dat zullen u gasten snel genoeg merken.


Na de receptie of het eten ontpoppen de lakeien zich als ware goochelaars en animeren ze de gasten met hun verbluffende goocheltrucs. Deze act is zeer geschikt voor recepties, opendeurdagen maar ook voor reclamedoeleinden want dit is een echte eye-catcher.

Jos & Jos


Deze twee stadsambtenaren zullen zich tussen de gasten begeven. Al snel blijkt dat ze heel wat van de aanwezige gasten herkennen. Dit brengt natuurlijk ludieke situaties met zich mee. Jos en Jos zijn jammer genoeg niet van de slimste en dat zullen de mensen ook snel merken. Volg ook "De avonturen van Jos & Jos" op het internet. 

Bien & Venue 


Deze twee lakeien zorgen voor een zeer leuke ontvangst van de gasten. Dit kan zowel als rode lakei of als witte lakei. Beide lakeien zijn met grote onderscheiding afgestudeerd van de lakeienschool. Ze nemen hun job dan ook au sérieux. Ze zullen u gasten streng controleren op hun kledij en algemeen voorkomen. Maar ook de geschenken worden van dichtbij onder de loep genomen.


Magie aan tafel 

Ben je op zoek naar originele animatie voor je personeelsfeest? Wil je je werknemers echt betoveren? Dan is dit echt de animatie waar je naar op zoek bent : Close-up magie. Deze goochelaar begeeft zich van tafel naar tafel om de gasten onder te dompelen in de wereld van kaartmagie. De aanwezige mensen zullen na zijn vertoning genoeg stof hebben om over te praten. Maar als je goed gaat luisteren zul je maar één ding horen: "Hoe doet ie dat?"

Papa & Razzi

Deze fotografen hebben wel een zeer bijzondere manier van werken; zij zorgen ervoor dat er zéér mooie foto’s worden genomen. Zij zullen De pose waarin de mensen moeten staan zorgt er wel voor dat er steeds een stralende lach op het gezicht staat. 

TVL of VTM filmploeg 

Deze filmploeg zal de aanwezigen aan een grondig interview onderwerpen. Al snel zal blijken dat de journalist antwoord wilt op speciale vragen. Een ding staat hier zeker vast, op het einde van het interview zullen de mensen altijd lachend in beeld komen. Ze blijven enkel met volgende vraag zitten: " Wanneer wordt dit uitgezonden ? " Maar ze weten natuurlijk niet dat er helemaal geen beeldmateriaal wordt vastgelegd. Deze act kan zeer ludiek maar ook zeer realistisch geboekt worden.



Jack & Charlie

In deze maatschappij staat veiligheid nu eenmaal op de eerste plaats. Daarom is het misschien goed om deze 2 bewakingsagenten in te huren. Dit kan zijn voor ingangscontrole of zelfs voor persoonsbescherming. Ze doen hun job met volle overgave wat dan weer lachwekkend overkomt bij de gasten.

Pé & Dré

De discofreaks “partycrachers”Pé en Dré komen op uw feest binnenvallen en gaan de boel op stelten zetten, zij hebben natuurlijk ook al drie eigen carnavalsnummers die ze voor jullie kunnen zingen en dansen gewoon lekker feesten als de beesten!

Piet & Piet

Piet en Piet zijn onze superkoks van dienst. Ze houden van eten, chaos én van mannen! Plezier gegarandeerd, ze komen het menu voorstellen en soms zelfs voorproeven, het probleem is wel dat ze voor het mannelijke volk vallen en dat ook nadrukkelijk laten zien… 


Dj voor personeelsfeest

Onze ervaren DJ's zorgen voor een onvergetelijk personeelsfeest. Je kunt er steeds op rekenen dat wij over de juiste DJ's beschikken voor ieder evenement.

Activiteiten voor personeelsfeest

Spelletjes personeelsfeest

Cluedo voor volwassenen op het personeelsfeest

Waarom allemaal rond de tafel gaan zitten bij het spelbord als je Cluedo ook gewoon in het echt kan spelen? Dit spelletje heeft wel wat voorbereiding nodig. Spreek met de organisator van het feest af welke kamers je mag gebruiken en wie het slachtoffer zal worden. Dan kan je op voorhand beeldmateriaal verzamelen en leuke foto’s integreren in het spel. Daarnaast heb je ook wat attributen nodig zoals moordwapens, aanwijzingen en aankleding voor de ruimtes en personages.

XXX
Ontdek hier meer spelletjes die jouw personeelsfeest uniek maken!

Catering tijdens het personeelsfeest 

Niet alleen de sfeer, de muziek en de locatie zijn belangrijk, ook lekker eten is een must! Afhankelijk het aantal gasten en de locatie van het personeelsfeest voorzien wij catering op maat. Wil je je medewerkers verwennen met heerlijke maaltijden, hapjes en zoetigheden uit het vuistje? Wij hebben verschillende foodtrucks ter beschikking!

Poffertjeskraam

De poffertjes in onze poffertjeskraam worden volgens oud familierecept gemaakt, en dat proef je. Het deeg wordt ter plaatse klaargemaakt, versheid en kwaliteit staan bij ons centraal. Wij serveren de poffertjes op een schaaltje (10 stuks) met roomboter en poedersuiker. Voor de liefhebbers zijn er ook diverse likeurtjes aanwezig.

Al onze kramen hebben een standaard afmeting van 4 x 3 meter. Om onze poffertjespannen te verhitten gebruiken wij propaangas, mocht dit een probleem zijn, dan beschikken wij ook over elektrische ovens. Veiligheid staat voorop bij onze werkzaamheden. Daarom worden gasslangen, gas apparatuur en brandblussers elk jaar gekeurd en indien nodig vervangen. 

Frietkraam

Iedereen houdt van Belgische frietjes, ook op een personeelsfeest! Jouw medewerkers kunnen genieten van heerlijke frieten, snacks en broodjes. 

Ijskraam

Laat de gasten genieten van ambachtelijk ijs! Ijs is perfect geschikt voor elk feest, op elke locatie. Je kunt vijf smaken kiezen uit ons ruim assortiment van 30 smaken! 

Hamburgerkraam 

Een hamburger smaakt altijd, zelfs op een personeelsfeest! Trakteer je gasten op een stevige bijt. Geniet zelf van de avond, want je moet je geen zorgen maken. Wij verzorgen alles van aan de start tot aan het einde! 

Oliebollenkraam

Huur een smoutebollenkraam of oliebollenkraam en trakteer de gasten op een heerlijk tussendoortje. Dit klassieke culinair gerecht van bij ons kom je nog enkel tegen op de kermis, deze snack brengt dus een kermisgevoel met zich mee. Perfect voor een themafeest, of zomaar tussendoor. 

Wafelkraam

Een wafelkraam is een klassieke, charmante en zeer succesvolle manier om jouw gasten een aangenaam smakelijk tussendoortje te serveren. Wafels worden vaak samengenomen met pannenkoeken & smoutebollen. Natuurlijk beslist je zelf welke soorten en combinaties je wilt aanbieden op je trouwfeest.

Vietnamese hapjes of loempia's 

Huur een Aziatische kraam en verras de gasten met oosterse hapjes, die perfect combineerbaar zijn met zowel frisdrank als bier en wijn. Naast de gekende Vietnamese loempia's zijn er nog tal van andere culinaire mogelijkheden. 

Wens je meer informatie? Vraag hier een vrijblijvende offerte aan.


Checklist personeelsfeest

Als je een geslaagd personeelsfeest wil organiseren, is het belangrijk dat je aan alles denkt. Om je te helpen bij de organisatie hebben wij alvast een checklist voor jou voorzien: 

Timing 

Wanneer zal het personeelsfeest doorgaan? Vaak wordt een personeelsfeest rond de eindejaarsperiode georganiseerd, in het kader van een nieuwjaarsdronk. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een zomers personeelsfeest, of een personeelsfeest in de lente. 

Uitnodiging voor personeelsfeest

Wanneer verstuur je de uitnodigingen voor een personeelsfeest? En nodig je het hele gezin uit of enkel de werknemers? Dit is afhankelijk van de doelstelling van het personeelsfeest. Wil je de werknemers de kans geven om elkaars gezinnen te leren kennen of wil je de de banden tussen de personeelsleden versterken? Afhankelijk van de locatie en het budget, natuurlijk.

Locatie personeelsfeest

Het budget zal voor een groot deel afhangen van de locatie van het personeelsfeest, begin daarom minstens 6 maanden op voorhand met het vergelijken van locaties. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. 

Fotograaf personeelsfeest

Ben je op zoek naar een fotograaf, die deze memorabele avond zal vastleggen? Is één van je personeelsleden toevallig hobbyfotograaf, of ken je iemand die jou hierin kan begeleiden? Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een externe fotograaf, ook hier start je best een aantal maanden voor het personeelsfeest aan de zoektocht.

Voorzie je catering?

Boek tijdig een cateraar; goede cateraars zijn snel bezet, en hoe vroeger je ze contacteert, hoe meer ze kunnen meedenken en rekening houden met de noden van het bedrijf.
Op zoek naar catering voor jouw personeelsfeest? Contacteer ons gerust!


$show=/p/voor-kinderen.html$type=one$h=250$l=1$c=10$sn=0$rm=0$m=0$p=1

$show=/p/voor-volwassenen.html$type=one$h=250$l=1$c=10$sn=0$rm=0$m=0$p=1

$show=/p/per-seizoen.html$type=one$h=250$l=1$c=10$sn=0$rm=0$m=0$p=1

$show=/p/voor-bedrijven.html$type=one$h=250$l=1$c=10$sn=0$rm=0$m=0$p=1

$show=/p/catering.html$type=two$h=220$m=0$l=0$sn=0$rm=0$c=10$p=1

[PER SEIZOEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/event.html

[VOOR KINDEREN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/event.html

[VOOR VOLWASSENEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/event.html

[VOOR KINDEREN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

[VOOR VOLWASSENEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

[SEIZOENSGEBONDEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

[VOOR BEDRIJVEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

[MUZIKALE ACTS]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

$show=/p/bedrijven.html$type=three$h=220$m=0$l=0$sn=0$rm=0$c=9$p=1

$show=/p/volwassenen.html$type=three$h=220$m=0$l=0$sn=0$rm=0$c=9$p=1

$show=/p/kinderen.html$type=three$h=220$m=0$l=0$sn=0$rm=1$c=9$p=1

$show=/p/over-ons.html$type=blogging$l=1$c=5$m=0$p=1

[IN DE KIJKER]_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=post

[IN DE KIJKER]_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=/p/offerte.html

[IN DE KIJKER]_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=home

Naam

babyborrel,6,bedrijf event,10,bedrijven entertainment,11,beurs,13,braderie,11,bruiloft,6,carnaval,15,carte blanche,14,catering,8,communie,10,halloween,9,huwelijk,15,in de kijker,22,jaarmarkt,12,Jos en Jos,25,jubileum,14,kerst,8,kinderanimatie,7,kinderen event,6,lentefeest,10,muzikale acts,4,nieuwjaar,13,nieuws,110,nieuwsbrief,10,opendeur,13,oudjaar,1,over ons,2,pasen,7,personeelsfeest,16,schoolfeest,9,secretaresse,12,seizoen entertain,5,seizoen event,11,seminarie,10,sint,3,start,4,str,1,straattheater,2,teambuilding,8,tuin,13,typetjes,14,verjaardag,18,verjaardag kind,9,volw event,5,volwassen entertainment,9,vrijgezellen,6,winterevents,2,
ltr
static_page
PRO-FUN - Evenementen, Artiesten, Animaties, Typetjes ...: Tips voor een onvergetelijk personeelsfeest
Tips voor een onvergetelijk personeelsfeest
Op zoek naar een origineel, onvergetelijk personeelsfeest? Dan ben je bij PRO-FUN Entertainment Services aan het juiste adres!
PRO-FUN - Evenementen, Artiesten, Animaties, Typetjes ...
https://www.pro-fun.be/p/tips-voor-een-onvergetelijk.html
https://www.pro-fun.be/
https://www.pro-fun.be/
https://www.pro-fun.be/p/tips-voor-een-onvergetelijk.html
true
6068909460645869936
UTF-8
Alle updates Geen zoekresultaten TOON ALLE Ontdek meer Reply Cancel reply Delete door Home PAGINA'S UPDATES Bekijk alles VOOR U AANBEVOLEN Rubriek Archief ZOEKEN ALLE UPDATES Geen zoekresultaten Terug Home Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zon Maa Din Woe Don Vrij Zat Januari Februari Maart April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November December Jan Feb Maa Apr Mei Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dec zojuist 1 minuut geleden $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Volgers Volgen THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy