$type=slider$c=9$sn=0$l=1$c=6$m=0$show=home

[NIEUWS & EVENTS]_$type=three$h=200$c=3$au=0$cm=0$show=home

$show=/p/teambuilding.html$type=grid$c=4$m=0$sn=0$rm=0

$show=/p/muzikale-acts.html$type=grid$m=0$l=0$sn=0$rm=1$c=9$p=1

$show=/p/seizoensgebonden.html$type=grid$m=0$l=0$sn=0$rm=1$c=9$p=1

$show=/p/nieuws.html$type=three$au=0$h=220$sn=1$cm=0$rm=1$c=15$p=1

$show=/p/jos-en-jos.html$type=grid$c=4$m=0$sn=0$rm=0

De ultieme gids voor een geslaagd trouwfeest!


Wil je een echt knalfeest maken van je trouwfeest, met veel sfeer, ambiance en vooral een volle dansvloer? Bekijk dan zeker deze gids met tips & tricks, originele openingsacts en veel meer!

De kledij 


Uiteraard zijn het trouwkleed en trouwkostuum de eerste dingen waar je aan denkt bij een bruiloft. Ga op tijd ten rade bij kennissen die al getrouwd zijn. Houd zeker ook de gespecialiseerde media in de gaten, zij weten als geen ander wat de aankomende trends zijn. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor tweedehands kledij of je favoriete trouwjurk of kostuum tijdens de solden op de kop tikken.

Voor het trouwfeest kan je kiezen voor een andere outfit, bijvoorbeeld een wit avondkleed en een jeans met een blazer. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je trouwkleed en -kostuum de hele avond te dragen.

Dresscode bruidsmeisjes 

Traditioneel dragen de bruidsmeisjes dezelfde jurken. Dit kies je natuurlijk zelf, je kunt bijvoorbeeld de meisjes zelf laten kiezen welk soort jurk - of broekpak - ze dragen, als het maar in dezelfde kleurtint is. Of misschien wil je de uniciteit van je bruidsmeisjes niet in de weg staan? Vandaag kan (bijna) alles. De keuze is aan jou, of aan hun. Laat je fantasie de vrije loop en maak er een uniek feest van!

Dresscode gasten 

Je kunt de dresscode, indien nodig, op de uitnodiging vermelden. Ga je voor een themafeest of laat je de keuze aan hun? Je zou kunnen kiezen voor een black tie, black & gold of een full on white party. Maar ook andere thema's kunnen aan bod komen, zoals een trouweest op het stand, een zomers feest of een trouwfeest in een circustent. Je kunt het zo gek niet bedenken!

Het seizoen 

Wanneer wil je trouwen? Trouwfeesten gaan meestal door in de lente of zomer, maar ook de herfst of winter hebben hun charme. Je zou denken dat een trouwfeest organiseren in de koudere periodes van het jaar minder mogelijkheden biedt, maar niets is minder waar.

Trouwen in de lentezon

't Is altijd lente in de ogen van de lentebruid! Trouwen in de lente brengt heel wat voordelen met zich mee. Zo kan je genieten van de mooie bloesems, de ontluikende natuur en de stralende lentezon! Je kunt je trouwfeest binnen of buiten laten doorgaan, afhankelijk van jouw wensen. Zo zou je ervoor kunnen kiezen om de ceremonie buiten te houden, maar binnen te feesten. Andersom kan natuurlijk ook, let

Trouwfeest in de zomer

De zomer, en vooral het einde van de zomer, is de populairste periode om te trouwen. Als je in de zomer een trouwfeest wil geven ben je dus best op tijd met het boeken van een locatie, ceremoniemeester en cateraar.

Feestzalen

Hou je je trouwfeest in de zomer? Dan kies je best niet voor een al te warme locatie, maar voor een frisse zaal of tent. Of geef je feest in open lucht! 


Trouwfeest in open lucht


In de zomer kan je ervoor kiezen om je trouwfeest in open lucht te houden. Heel gezellig, zeker als je de locatie versiert met lampionnen, bloemen, kaarsen, enzovoort.


Frisse partytent 


Een partytent is lekker fris, kan je mooi inkleden en is erg romantisch. Sfeerlichten, bloemen, 

Laat de gasten genieten van een verfrissend drankje! 

In de zomer moet je natuurlijk veel water drinken! Je kunt je gasten op een originele manier voorzien van lekker fruitwater! 


Trouwfeest in de herfst 

De bladeren vallen, de straten kleuren bruin, geel en groen. Gezelligheid is de grootste troef van dit seizoen! Je kunt nog steeds buiten trouwen, of kies voor een locatie waar de natuur naar binnen komt, zoals een serre of een feesttent in een park.

Winter wedding

In de winter veranderen de straten en de natuur in een wonderland: ijspegels, sneeuw en veel verlichting. Gezellig! Ook jij kunt hier gebruik van maken! Of je trouwfeest binnen of buiten zal doorgaan, de sfeer is alvast verzekerd!

Weet je niet wat je moet aantrekken voor een winter wedding? Hier vind je vast inspiratie!

De ringen

Wanneer jullie elkaar het ja-woord geven, geven jullie elkaar een ring. Deze ring staat symbool voor oneindige liefde Jullie zullen deze ring nog jullie hele leven dragen, kies dus een ontwerp dat jullie allebei mooi vinden! De tijd dat de man en vrouw dezelfde ring moesten dragen, is gelukkig ook voorbij. Vandaag is het helemaal oké om ringen te dragen die van elkaar verschillen. 

Op zoek naar een origineel alternatief voor de klassieke trouwring? Jullie kunnen elkaar eeuwige trouw beloven door de ringen te laten tatoeëren. Is een tattoo net iets te heftig voor jou? Geen probleem, je kunt de ringen ook op een originele manier laten brengen. Zo kan je kiezen voor een hond, paard of roofvogel die de ringen komt brengen. Maar het moeten natuurlijk geen dieren zijn, ook drones, auto's op afstandsbediening of andere technologische hulpmiddelen kunnen van pas komen. 

De locatie 

Waar zal jullie bruiloft en trouwfeest doorgaan? Willen jullie een outdoor wedding met een indoor feest, trouwen jullie in de kerk of parochie of mag het wat kleiner? Misschien trouw je wel in het buitenland! Wat je ook verkiest, wacht niet te lang met het vastleggen van je trouwlocatie; vaak is er een wachtlijst met andere koppels die er ook graag willen trouwen of hun trouwfeest willen geven.

Een originele trouwlocatie

Trouw in stijl! Tegenwoordig kun je in principe overal trouwen. Een kasteel, op een boot of in een natuurpark. Je kunt zelfs trouwen in Disneyland! Je kunt ook kiezen voor een trouwfeest in een serre, een boerderij of een industrieel gebouw.

Een locatie met een verhaal 

Je ouders of grootouders zijn vaak het voorbeeld als het gaat over échte liefde. Zij hebben elkaar al jaren geleden trouw beloofd, en zijn nog steeds even gelukkig als toen. Om dichter bij hun ervaringen en hun start als getrouwd koppel te komen, kan je op dezelfde locatie trouwen als je ouders of grootouders. Een plaats met veel herinneringen, opnieuw de start van een liefdesverhaal. Fantastisch toch?

Trouwfeest in open lucht

Verschillende parken, natuurgebieden en kasteeltuinen openen graag hun deuren voor een bruiloft en/of trouwfeest van formaat! Wil je een klein trouwfeest organiseren? Dan kan je je trouwfeest ook in je eigen tuin - of die van een vriend(in) of familielid - laten doorgaan. Bespreek dit tijdig met de gemeente, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Droom jij van een trouwfeest op het strand? Dat kan natuurlijk ook. In eigen land of in het buitenland, trouwen op het strand is een echte aanrader! Hou wel rekening met eventuele windhozen, die heel wat zand met zich kunnen meebrengen.

Decoratie 

De keuze van de juiste trouwlocatie is belangrijk, maar ook de decoratie speelt een grote rol op het feest. Met decoratie kan je een zaal, tent of tuin omtoveren in een sprookjesachtige omgeving, een een stijlvolle setting of origineel themafeest.

  

Bloemen


Bloemen worden al jaren gebruikt als decoratie bij een bruiloft of trouwfeest. De stoelen worden ermee versierd, er staan bloemstukken op de tafels en in de zaal. Maar je kunt ook origineel uit de hoek komen, je kunt bijvoorbeeld een hele muur of het plafond laten bekleden met bloemen, bloemen verwerken in de kledij of slingers maken van bloemen. Allemaal afhankelijk van het budget, natuurlijk. 

Decoratie in thema

Zoals we eerder vermeldden kan een trouwfeest ook volledig in een thema gevierd worden, en dan is de decoratie enorm belangrijk. De decoratie zorgt ervoor dat het thema echt tot leven komt. 

De omgeving als decoratie 

Je kunt natuurlijk ook de omgeving gebruiken als decoratie. Bijvoorbeeld in een bloementuin of een kasteel is de setting zélf een deel van het decor, waardoor jij je tijd en energie kunt steken in andere aspecten van de organisatie. 

Breng de natuur naar binnen! 

Ben jij een echte nature lover? Met natuurlijke elementen, zoals hout en bladeren, breng je de natuur naar binnen. Houten onderzetters, natuurlijke kleuren, bloemen en bladeren in de zaal, planten aan het plafond,... Kortom, een echte must voor natuurmensen!

Verlichting 


De verlichting speelt een grote rol bij de decoratie van een zaal of tent. Zo kan de juiste verlichting de sfeer of het thema versterken, afgestemd op het verloop van de avond. Tijdens de openingsdans kan je het licht dimmen, en tijdens het avondfeest kan de verlichting aangepast worden aan de muziek. 

Wij voorzien de gewenste geluid- en lichtinstallatie, op maat van jouw trouwfeest. PRO-FUN staat garant voor professionele kwaliteit, uitstekende dienstverlening en heeft meer dan 10 jaar ervaring in het verhuren en plaatsen van professionele licht en geluidssystemen, verhuren van podia en beursstanden. Top kwaliteit, perfecte afwerking, alles naar wens van de klant! 

Ontvang de gasten in stijl! 

Breek het ijs met een originele ontvangst!

Een trouwfeest start natuurlijk vanaf het moment dat de gasten binnenkomen. Hoe worden ze ontvangen? Neemt iemand hun jas aan? Komen ze binnen op een rode loper? Staat alles goed aangegeven? Om de gasten een handje te helpen hebben we enkele typetjes die jouw gasten begeleiden en entertainen.

Les rois du soleil 


Les rois du soleil ontvangen de gasten in stijl! Met hun royale uitstraling zorgen ze voor een onvergetelijke eerste indruk bij de gasten. 

Bien & Venue - de lakeien

De lakeien Bien & Venue zijn opgeleid en gespecialiseerd in een stijlvolle ontvangst. Zij zullen jouw trouwfeest ongetwijfeld naar een hoger niveau tillen! Ze begeleiden de gasten bij aankomst, aan de deur en zelfs in de zaal.

Walking light tables 


Onze Walking Light Tables serveren de hapjes en drankjes op een unieke manier, aan de ingang of in de zaal. 

Papa & Razzi - de fotografen 

Papa & Razzi zijn onze fotografen. Ze maken graag foto’s van alle gasten! Ze kunnen de gasten ontvangen, de gasten kunnen alvast niet missen! Met hun levensgrote camera’s trekken ze de aandacht. Nadien worden alle foto’s doorgegeven, zodat jullie mooie kiekjes hebben van de avond van jullie leven! Ook de gasten kunnen natuurlijk nagenieten van deze prachtige foto’s.

Opening van het trouwfeest

Hoe je het feest opent is volledig aan jou. Kies je voor de klassieke openingsdans, een originele act, opening zonder openingsdans of een opener van jewelste: kies voor iets wat bij jullie feest past! Alles zal afhangen van jullie wensen, de praktische voorzieningen en het budget. Hou je vooral niet in, make it a night to remember!

Spectaculaire opening trouwfeest 

Wil je een alternatief trouwfeest met een originele, spectaculaire opening? Verras je gasten met een vuurspuwer, goochelaar of een combinatie van een aantal spectaculaire acts? De keuze is natuurlijk aan jou, maar wij geven graag enkele tips: 

Vuurspuwer

ultieme-gids-geslaagd-trouwfeest-animatie-typetjes-act-opening
Voor deze act zullen jullie even naar buiten moeten, want een vuurspuwer heeft veel ruimte nodig. Hij zal zeker zorgen voor extra pit op jullie trouwfeest! Dit is één van de meest originele openingen van een trouwfeest. De vuurspuwer van PRO-FUN Entertainment Services heeft verschillende evenementen en trouwfeesten geopend, en ook op jouw trouwfeest is het de kers op de taart!


Een complete ervaring

Je kunt de vuurspuwer combineren met bijvoorbeeld lakeien die de gasten naar buiten begeleiden. Of laat de Walking Light Tables de gasten binnen bedienen!

Goochelaar

Een goochelaar kan een trouwfeest openen als geen ander: hij verrast de gasten en zet de bruid en bruidegom op een wel heel speciale manier in de kijker. Interactie met het publiek zal dan ook niet ontbreken! Leg het vast op camera, want zo'n ervaring maak je maar één keer mee! 

De openingsdans

De openingsdans is de klassieke opening van de avond. De kersverse bruid en bruidegom openen de dansvloer met een zelfgekozen nummer en halen er nadien hun familie en vrienden bij. De bruid danst eerst met haar vader, nadien komt de rest van het gezelschap op de dansvloer. 

Maar niet elk trouwfeest moet per sé geopend worden met een openingsdans!

Opening van een bruiloft zonder openingsdans

Hoe open je een trouwfeest zonder openingsdans? daar hebben wij bij PRO-FUN Entertainment Services een antwoord op gevonden! Je moet geen openingsdans voorzien, er zijn talloze andere - originele - manieren om het feest te openen. Enkele suggesties:

Walking light tables

Onze Walking Light Tables zijn een echte blikvanger! De hapjes en drankjes worden op een unieke manier tot bij de gasten gebracht. Een lakei staat midden in de tafel die gedekt wordt door het keukenpersoneel. Als deze tafel volledig gedekt is, zal hij zich tussen de aanwezige gasten begeven. Deze tafels zien er niet alleen mooi uit, ze kunnen ook spreken! 

Na de receptie of het diner ontpoppen de lakeien zich als ware goochelaars en animeren ze de gasten met hun verbluffende goocheltrucs. Een geschikt alternatief voor de openingsdans, plezier verzekerd!

Ga voor Carte Blanche en word verrast! 

Carte Blanche is een 3 uur durend spektakel, met 3 door ons gekozen acts. Deze acts zijn op maat van jouw wensen.

Carte Blanche is voor echte durvers die hun gasten - en zichzelf - graag verrassen. Dit is geschikt voor alle bruiloften, groot en klein. Wij zorgen dan ook voor een gepaste, originele opener van de avond.

Jos & Jos

ultieme-gids-geslaagd-trouwfeest-animatie-typetjes
Jos & Jos zijn de stadsambtenaren van dienst. Ze zijn niet om hun mondje gevallen en maken graag van de gelegenheid gebruik om de gasten te entertainen. Zij zullen zich tussen de gasten begeven en op het juiste moment toeslaan! Jos & Jos kennen iedereen, dat zal je wel merken. En ze zijn niet beschaamd om alle verhalen van de gasten op tafel te gooien! De verhalen zullen sommige gasten laten blozen, anderen zullen dan weer brullen van het lachen. Volg "De avonturen van Jos & Jos" op het internet. 


ultieme-gids-geslaagd-trouwfeest-animatie-typetjesPé & Dré

Pé & Dré zijn de discofreaks van dienst. Hou je wel van acts met een hoek af? Ben je gebeten door de carnavalsmicrobe? Dan ben je bij hen aan het juiste adres! Zij openen het feest met een KNAL! Ze hebben 3 eigen carnavalsnummers die zij graag voor jullie brengen, de sfeer zit er meteen in! Bekijk de opties!



Trouwfeest zonder dansen 

Heb je geen dansbenen of wil je vooral een gezellige samenkomst organiseren met vrienden en familie? Voorzie dan zeker wat randanimatie, zodat jouw trouwfeest ook zonder dansvloer een memorabele avond wordt!

Ga voor Carte Blanche en word verrast! 

Carte Blanche is een 3 uur durend spektakel, met 3 door ons gekozen acts. Deze acts zijn op maat van jouw wensen. 

Carte Blanche is voor echte durvers die hun gasten - en zichzelf - graag verrassen. Dit is geschikt voor alle bruiloften, groot en klein. Wij zorgen dan ook voor een gepaste, originele opener van de avond.

Bien & Venue - de lakeien


De lakeien Bien & Venue zijn opgeleid en gespecialiseerd in een stijlvolle ontvangst. Zij zullen jouw trouwfeest ongetwijfeld naar een hoger niveau tillen! Ze begeleiden de gasten bij aankomst, aan de deur en zelfs in de zaal.

Papa & Razzi - de fotografen 

Papa & Razzi zijn onze fotografen. Ze maken graag foto’s van alle gasten! Ze kunnen de gasten ontvangen, de gasten kunnen alvast niet missen! Met hun levensgrote camera’s trekken ze de aandacht. Nadien worden alle foto’s doorgegeven, zodat jullie mooie kiekjes hebben van de avond van jullie leven! Ook de gasten kunnen natuurlijk nagenieten van deze prachtige foto’s.

De VTM of TVL filmploeg 

Deze filmploeg zal jouw gasten aan een grondig interview onderwerpen. Al snel zal blijken dat het hele rare vragen zijn waarop de journalist een antwoord wilt. Een ding staat hier zeker vast, op het einde van het interview zullen de mensen altijd lachend in beeld komen. Ze blijven enkel met volgende vraag zitten: " Wanneer wordt dit uitgezonden ? " Maar ze weten natuurlijk niet dat er helemaal geen beeldmateriaal wordt vastgelegd. Deze act kan zeer ludiek maar ook zeer realistisch geboekt worden, alles hangt af van jouw wensen.



Jos & Jos

ultieme-gids-geslaagd-trouwfeest-animatie-typetjes
Jos & Jos zijn de stadsambtenaren van dienst. Ze zijn niet om hun mondje gevallen en maken graag van de gelegenheid gebruik om de gasten te entertainen. Zij zullen zich tussen de gasten begeven en op het juiste moment toeslaan! Jos & Jos kennen iedereen, dat zal je wel merken. En ze zijn niet beschaamd om alle verhalen van de gasten op tafel te gooien! De verhalen zullen sommige gasten laten blozen, anderen zullen dan weer brullen van het lachen. 


ultieme-gids-geslaagd-trouwfeest-animatie-typetjesPé & Dré

Pé & Dré zijn de discofreaks van dienst. Hou je wel van acts met een hoek af? Ben je gebeten door de carnavalsmicrobe? Dan ben je bij hen aan het juiste adres! Zij openen het feest met een KNAL! Ze hebben 3 eigen carnavalsnummers die zij graag voor jullie brengen, de sfeer zit er meteen in! Bekijk de opties!




Jack & Charlie - bodyguards 


gids-trouwfeest-typetjes-tips-opening-bodyguardsIn deze maatschappij staat veiligheid nu eenmaal op de eerste plaats. Daarom is het misschien goed om deze 2 bewakingsagenten in te huren. Dit kan zijn voor ingangscontrole of zelfs voor persoonsbescherming. Ze doen hun job met volle overgave, wat dan weer lachwekkend overkomt bij de gasten. 



Catering trouwfeest 


Niet alleen de sfeer, de muziek en de locatie zijn belangrijk, ook lekker eten is een must! Afhankelijk het aantal gasten en de locatie van het trouwfeest voorzien wij catering op maat. Zo kan jij de rest van de dag of avond doorbrengen met de gasten. Wil je de gasten verwennen met heerlijke maaltijden, hapjes en zoetigheden uit het vuistje? Wij hebben verschillende foodtrucks ter beschikking!

Poffertjeskraam

De poffertjes in onze poffertjeskraam worden volgens oud familierecept gemaakt, en dat proef je. Het deeg wordt ter plaatse klaargemaakt, versheid en kwaliteit staan bij ons centraal. Wij serveren de poffertjes op een schaaltje (10 stuks) met roomboter en poedersuiker. Voor de liefhebbers zijn er ook diverse likeurtjes aanwezig.

Al onze kramen hebben een standaard afmeting van 4 x 3 meter. Om onze poffertjespannen te verhitten gebruiken wij propaangas, mocht dit een probleem zijn, dan beschikken wij ook over elektrische ovens. Veiligheid staat voorop bij onze werkzaamheden. Daarom worden gasslangen, gas apparatuur en brandblussers elk jaar gekeurd en indien nodig vervangen. 

Frietkraam

Iedereen houdt van Belgische frietjes, ook op een trouwfeest! Jouw gasten kunnen genieten van heerlijke frieten, snacks en broodjes. 

Ijskraam

Laat de gasten genieten van ambachtelijk ijs! Ijs is perfect geschikt voor elk trouwfeest, op elke locatie. Je kunt vijf smaken kiezen uit ons ruim assortiment van 30 smaken! 

Hamburgerkraam 

Een hamburger smaakt altijd, zelfs op een trouwfeest! Trakteer je gasten op een stevige bijt. Geniet zelf van de avond, want je moet je geen zorgen maken. Wij verzorgen alles van aan de start tot aan het einde! 

Oliebollenkraam

Huur een smoutebollenkraam of oliebollenkraam en trakteer de gasten op een heerlijk tussendoortje. Dit klassieke culinair gerecht van bij ons kom je nog enkel tegen op de kermis, deze snack brengt dus een kermisgevoel met zich mee. Perfect voor een themafeest, of zomaar tussendoor. 

Wafelkraam

Een wafelkraam is een klassieke, charmante en zeer succesvolle manier om jouw gasten een aangenaam smakelijk tussendoortje te serveren. Wafels worden vaak samengenomen met pannenkoeken & smoutebollen. Natuurlijk beslist je zelf welke soorten en combinaties je wilt aanbieden op je trouwfeest.

Vietnamese hapjes of loempia's 

Huur een Aziatische kraam en verras de gasten met oosterse hapjes, die perfect combineerbaar zijn met zowel frisdrank als bier en wijn. Naast de gekende Vietnamese loempia's zijn er nog tal van andere culinaire mogelijkheden. 


Wens je meer informatie? Vraag hier een vrijblijvende offerte aan.


Trouwfeesten zijn er om van te genieten, om herinneringen te delen en nieuwe te maken met vrienden en familie. Net daarom is het belangrijk om er een onvergetelijke avond van te maken met de juiste animatie en acts!


Wil je voor de bruiloft genieten van een origineel vrijgezellenfeest? Bekijk hier onze 10 tips voor een vrijgezellenfeest! 

$show=/p/voor-kinderen.html$type=one$h=250$l=1$c=10$sn=0$rm=0$m=0$p=1

$show=/p/voor-volwassenen.html$type=one$h=250$l=1$c=10$sn=0$rm=0$m=0$p=1

$show=/p/per-seizoen.html$type=one$h=250$l=1$c=10$sn=0$rm=0$m=0$p=1

$show=/p/voor-bedrijven.html$type=one$h=250$l=1$c=10$sn=0$rm=0$m=0$p=1

$show=/p/catering.html$type=two$h=220$m=0$l=0$sn=0$rm=0$c=10$p=1

[PER SEIZOEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/event.html

[VOOR KINDEREN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/event.html

[VOOR VOLWASSENEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/event.html

[VOOR KINDEREN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

[VOOR VOLWASSENEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

[SEIZOENSGEBONDEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

[VOOR BEDRIJVEN]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

[MUZIKALE ACTS]_$type=three$m=0$rm=0$sn=0$c=3$show=/p/entertainment.html

$show=/p/bedrijven.html$type=three$h=220$m=0$l=0$sn=0$rm=0$c=9$p=1

$show=/p/volwassenen.html$type=three$h=220$m=0$l=0$sn=0$rm=0$c=9$p=1

$show=/p/kinderen.html$type=three$h=220$m=0$l=0$sn=0$rm=1$c=9$p=1

$show=/p/over-ons.html$type=blogging$l=1$c=5$m=0$p=1

[IN DE KIJKER]_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=post

[IN DE KIJKER]_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=/p/offerte.html

[IN DE KIJKER]_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=home

Naam

babyborrel,6,bedrijf event,10,bedrijven entertainment,11,beurs,13,braderie,11,bruiloft,6,carnaval,15,carte blanche,14,catering,8,communie,10,halloween,9,huwelijk,15,in de kijker,22,jaarmarkt,12,Jos en Jos,25,jubileum,14,kerst,8,kinderanimatie,7,kinderen event,6,lentefeest,10,muzikale acts,4,nieuwjaar,13,nieuws,110,nieuwsbrief,10,opendeur,13,oudjaar,1,over ons,2,pasen,7,personeelsfeest,16,schoolfeest,9,secretaresse,12,seizoen entertain,5,seizoen event,11,seminarie,10,sint,3,start,4,str,1,straattheater,2,teambuilding,8,tuin,13,typetjes,14,verjaardag,18,verjaardag kind,9,volw event,5,volwassen entertainment,9,vrijgezellen,6,winterevents,2,
ltr
static_page
PRO-FUN - Evenementen, Artiesten, Animaties, Typetjes ...: De ultieme gids voor een geslaagd trouwfeest!
De ultieme gids voor een geslaagd trouwfeest!
Wil je een echt knalfeest maken van je trouwfeest, met veel sfeer, ambiance en vooral een volle dansvloer?
PRO-FUN - Evenementen, Artiesten, Animaties, Typetjes ...
https://www.pro-fun.be/p/trouwfeest.html
https://www.pro-fun.be/
https://www.pro-fun.be/
https://www.pro-fun.be/p/trouwfeest.html
true
6068909460645869936
UTF-8
Alle updates Geen zoekresultaten TOON ALLE Ontdek meer Reply Cancel reply Delete door Home PAGINA'S UPDATES Bekijk alles VOOR U AANBEVOLEN Rubriek Archief ZOEKEN ALLE UPDATES Geen zoekresultaten Terug Home Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zon Maa Din Woe Don Vrij Zat Januari Februari Maart April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November December Jan Feb Maa Apr Mei Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dec zojuist 1 minuut geleden $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Volgers Volgen THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy